środa, 2 czerwca 2010

Nietypowe wyścigi

Powiem szczerze że uwielbiam oglądać wyścigi samochodowe. Moją największa pasją jest F1 ale interesuję się też nietypowymi wyścigami. Nie wiem w sumie dlaczego wcześniej o tym nie napisałem ale dostałem od kumpla fajny filmik o wyścigach traktorów. Raczej on tego nie nakręcał bo pewnie znalazł w necie a teraz chwali się że to jego fajny film. Traktor wygląda jak maszyna parowa bo puszcza tyle z siebie dymu że szok. No ale czemu się dziwić jak silnik chodzi na najwyższych obrotach. Z pewnością na wsi takie pojęcie jak renowacja lakieru,środki czyszczące do samochodu czy wosk w sprayu nie wchodzą w grę. Mieszkałem kilka lat na wsi i wiem że niektórzy gospodarze takich maszyn nie interesują się stanem swojego auta dopóki się nie zepsuje. Oczywiście te traktory musiały być odpowiednio przygotowane do zawodów. Może ja się zamykam i wrzucam film.