czwartek, 10 czerwca 2010

Sprzedaż chemii do samochodów

przygotowanie nowych samochodów
Chemia do samochodów jak w każdym poście podkreślam jest bardzo droga. To już doskonale wiemy a jak nie wiemy to kupmy sobie auto to się przekonamy. Jednak czy posiadanie samochodu to tylko wielkie wydatki? Czy nie ma produktów które kosztują grosze? Ja spotykam wiele takich środków i o nich chcę napisać. Oczywiście wykluczam te w supermarketów które bardziej mogą pobrudzić auto niż je umyć...

Sprzedaż chemii do samochodów odbywa się prawie wszędzie a już na pewno na każdej stacji benzynowej. Mamy mnóstwo czynności jakie trzeba wykonać aby auto było wypucowane. Czyszczenie tapicerki samochodowej, pielęgnacja felg czy renowacja lakieru to jedne z najbardziej typowych czynności. Do tego wszystkiego potrzebne są odpowiednie preparaty. Zatem udajemy się do sklepu a tam atakują nas kosmicznie wysokie ceny. Co możemy dostać taniej. Ja widziałem szampon samochodowy bardzo dobrej firmy który dostępny był za grosze. Co jeszcze...ostatnio widziałem płyn do spryskiwaczy który miał pojemność 5 litów a kosztował 2 zł. Moje pytanie w tym miejscu brzmi tak: z czego ten płyn musi być zrobiony jak ja nawet baniaka wody (5l) nigdzie w Polsce nie kupię za 2zł? A dodatkowo w płynie muszą być dodane jakieś środki chemiczne do samochodu. Nie wiem i nie chcę wiedzieć z czego to jest zrobione...

Jeśli chcemy kupować taniej to proszę bardzo. Każdy drogi preparat ma swój tańszy odpowiednik. Na pytanie czy warto czy nie nie potrafię odpowiedzieć. To kwesta indywidualna oraz w tego jak ważne jest auto w naszym życiu.